Co jest ważne w biznesie modowym?

www.phama.co/category/fashion-pr/, to niezwykle istotny aspekt istnienia marek modowych. Świat mody zwraca na niego szczególną uwagę. Jest one odpowiedzialny za kompletny wizerunek i przekazy koncentrowane w komunikacji z odbiorcami. Możemy śmiało powiedzieć, że stanowi on pewnego rodzaju fundament w świecie mody, zwłaszcza tej luksusowej. Określa całkowity wizerunek oraz ścieżki i formy komunikowania z Klientami. W ramach PR tworzy się przekazy, które docierają do kanałów komunikacji i wszystkich odbiorców – poprzez TV, stacje radiowe, social media, portale branżowe, blogi, fora dyskusyjne itp. Niestety, dziś sama unikalność wyrobu to za mało. Musi nas być dużo w natłoku milionów nowych informacji dziennie, a do tego przekaz musi być prawidłowo skonstruowany, aby był wyraźny, jasny i atrakcyjny dla odbiorcy. Jeśli będziemy nad tym stale pracować, jest duża szansa, że osiągniemy sukces i zostaniemy zauważeni przez potencjalnych Klientów.

Keiko, keiko, keiko

Niełatwo w Polsce znaleźć źródła, które wspomogą młodego projektanta i twórcę marki odzieżowej. Jeśli pod ręką mamy kogoś bliskiego, kto przetarł szlak jako przedsiębiorca, świetnie, ale zakładam, że to marginalne sytuacje. Najczęściej i najbardziej dostępne są źródła internetowe, blogi jak np. http://www.phama.co/, które szeroko opisują zagadnienia z zakresu marketingu modowego i PR’u. Warto swoją wiedzę aktualizować – być może dowiemy się czegoś nowego i nie popełnimy już błędów, które przydarzyły się starszym kolegom po fachu.